Vrå Baptistkirke
VBKKalender
kirkebygning/vraakors-vaeg-1200.jpg

Vrå Baptistkirke er en frikirke

Alle er velkomne i kirken – medlemmer som ikke medlemmer. Vi er et kristent fællesskab, som har troen på den treenige Gud fælles med andre kristne kirker.

Kirkebygningen har ligget på Idræts Allé 4 i Vrå siden 1978, og ligger tæt på Idrætscenter Vendsyssel og den nye Vrå Skole. Vi har mange aktiviteter året rundt og har gudstjeneste (næsten) hver søndag, dog er det ikke alle de andre aktiviteter, der bliver afholdt i kirkebygningen.

Vrå Baptistkirke er en frikirke

MMX-CMS v.4.0.2 - 2024.02.10. ViggoWeb ©2023-2024