Vrå Baptistkirke

Spejderne

De blå fra Vrå

spejder/flaghejsning2023-16x9.jpg

Baptistspejderne i Vrå er for alle, som går i børnehaveklasse og opefter.
Vi mødes hver tirsdag i spejderlokalerne i Baptistkirken.

Kl. 17.30-19 Klyngen: 5 år - 0. klasse
Kl. 17.30-19 Flokken: 1.-3. klasse
Kl. 19-20.30 Troppen: 4.-6. klasse
Kl. 19-20.30 Gruppen: 7.-10. klasse

Vi har en lang tradition med spejderarbejde og engagerede førere, der elsker at være sammen med børnene. Møderne består af traditionelt spejderarbejde, knob, kompas (i dag bruger vi GPS), bål og meget mere nyt som er kommet til i årene. Noget af det der har betydet mest for spejdere igennem tiden er de ture de har været på.

Og naturligvis er det stadig en del af at være spejder. Det betyder at du også skal sætte tid af enkelte weekender og særligt til sommerlejr i juni/juli måned.

DBS spejdere er rigtige spejdere – de tør gå foran med et godt eksempel! Vi har indført Vrå bys ordning med sortering af affald i vores kirke. Og en weekend med fuldt hus alle steder i kirken og masser af aktivitet inkl. spisning, gennemførte spejdere og tanter sorteringsordningen flot.

Fællesskaber
MMX-CMS v.4.0.2 - 2024.02.10. ViggoWeb ©2023-2024