Gudstjenester
Søndagsgudstjenesten er hele menighedens samlingssted. Her mødes vi i fællesskab for at lovprise Gud og høre hans ord.

Hver søndag har vi gudstjeneste i Vrå Baptistkirke og alle er velkommen. Tidspunktet for gudstjenesten er kl. 10.30 for formiddagsgudstjenester og kl. 19.00 for aftengudstjenester. Tjek gudstenesterne under Kalenderen.

Gudstjenesterne kan være forskellige alt efter fx højtider og hvem, der tilrettelægger dem. Du kan i kalenderen støde på fx nadvergudstjeneste.

Den første søndag i måneden har vi nadver sidst i gudstjenesten. Jesus delte brød og vin ud til sine disciple skærtorsdag aften som tegn på den pagt, han oprettede ved at give sit legeme og sit blod for mennesker. Vi deler dette agapemåltid sammen fordi vi også i fællesskabet ønsker at være en del af den pagt, og vi inviterer alle til at være med.

Fællesskaber